din piatra scoica aceea

de la ymp (05:08:47 11 Octombrie 2010)

aici as dori sa fie piatra unghiulara. in punctul in care povestea-si aduce aminte de scoica primita de la fiul meu. iesise din mare, mi-o intinde si-mi spune: sa vad ce faci cu ea. echilibrul este perfect. scoica aceea sta-n echilibru cu piatra unghiulara. sigur ca n-ai de unde sa stii cum. nu stiu nici eu care am plimbat-o atat si-am tot lungit. aseara am avut un vis in care nu e loc de intoarcere. de aici, metaforele-si vor avea coordonatele clare: credinta, nadejde, dragoste si toate-n adevar, viata si cararea care tot cobora spre mare. tu mi-ai confirmat vorbirea cu tarmul. vorbeam si eu dar portile zidului si scara zidului si usa farului si multe am uitat de ele. acum mi-am adus aminte. e asa cum spui tu omul acela vorbea cu Tarmul tu i-ai fost martor/martora altfel nu aveai de unde sa stii acum se simte ca s-au facut toate nodurile si visele au inceput sa vorbeasca singure nu-i repros, Tarmule... incerc cu ce pot sa-ti protejez ratacirile... poti sa spui tu orice, eu cred in "negativul" fiecarui cuvant al tau, si chiar al tacerilor... arunci cu presupuneri, dar eu trec printr-o perioada lipsita de indoieli, regina e doar Rana... si e de la Dumnezeu, ca si bucuria ca am primit-o in dar fara sa aleg... eu merg pe urma faptelor din cuvintele tale, cele care vindeca si fac dintr-un desert Insula Fericirilor... orice-ai spune, eu te-am ascultat mereu, cu credinta si fara conditie... fa treptele mai mici sau lasa cararea sa vina lin asa se face ca-n drumurile noastre alegerile se fac cu ajutorul lui Dumnezeu noi nu suntem decat mladitele care acopera piatra ungiulara a piramidei un amendament... ieri s-a blocat si aparatul de fotografiat. voi face fotografii cu film pana-l repar pe cel digital. asa ca negativul va aparea doar pe film. restul este prin oglinda prin care va trece fum din tigari de foi...